Mikor jó választás a collagen tartalmú biológiai hatású injekció?

collagen tartalmú biológiai hatású injekció

A collagen tartalmú biológiai hatású injekció, más néven Guna injekció a mozgásszervi fájdalmak kezelésére szolgál. Sajnos nagyon sokan küzdenek ilyen problémákkal, ráadásul nem is csak az idősebb korosztályból. Hazánkban gyakoriak a gerincbántalmak, a lábfájdalom és az ízületi kopás, ami mind mozgásszervi problémákat okoz. A collagen tartalmú biológiai hatású injekcióval lehetővé válik a műtét nélküli, egyben kockázatmentesebb kezelés.

A collagen tartalmú biológiai hatású injekció több fronton is hatásos: kollagént és homeopátiás összetevőket tartalmaz, amit akupunktúrával ötvözünk. A kollagén abban segít, hogy a szervezet egészséges kötőszöveti rostokat építhessen, amely beépül a porcokba, ínakba. Mivel a mozgásszervi fájdalmakat általában porc- és ízületi kopás okozza, ezért a collagen tartalmú biológiai hatású injekció magát a fájdalom okát képes megszüntetni. Ez sokkal kifizetődőbb megoldás, mint a fájdalomcsillapítók rendszeres szedése, és idővel a tünetek súlyosbodása.

Az injekció beadása nem fájdalmas, a hatóanyagot egy vékony tűvel juttatjuk közvetlenül a bőr alá. A szer nem tartalmaz szteroidot vagy fájdalomcsillapítót, ezért mellékhatásoktól sem kell tartani. Egyszerűen azokat az anyagokat tartalmazza, amelyekre a szervezetnek szüksége van ahhoz, hogy saját maga fel tudja építeni az egészséges kötőszöveteket. A collagen tartalmú biológiai hatású injekciót ajánljuk gerinc- és ízületi fájdalmak esetén, izomfájdalmak, illetve sérülések, valamint idegi eredetű fájdalmak esetén is. A kezelések számát nem lehet előre pontosan meghatározni, a panaszok súlyosságától és az egyéni állapottól függően elég lehet néhány alkalom is, de előfordul, hogy többre van szükség.

Szeretne még többet tudni a collagen tartalmú biológiai hatású injekcióról? Vegye fel velünk a kapcsolatot, minden kérdésére szívesen válaszolunk! Válassza a fájdalommentes életet, legyen újra fitt és egészséges, forduljon hozzánk bizalommal!