• Felnőtt és gyermek ortopédia
  • Gerincbetegségek szűrése, vizsgálat
  • Manuálterápia
  • Ízületi kopások, sérülések, izomfájdalmak, lábpanaszok, lúdtalp problémák kezelése
  • Ízületi és ízületkörnyéki injekció adás (porcvédő, regeneráló, ízületi és izomfájdalmakat csökkentő, ízületi funkció működését helyreállító egyénileg beállított kezelések)
  • Egyedi lúdtalpbetét készítés

A manuálterápia segítségével egészen precíz diagnosztizálás lehetséges. Pontosan meg lehet állapítani, hogy például melyik csigolya nem mozog megfelelően, illetve “nincs a helyén” és a megfelelő műfogások segítségével finom mozgatásokkal az elváltozásokat meg lehet szüntetni.
A kezelés hatására a fájdalmas mozgásbeszűkülések, izomgörcsök és a kísérő reflexes tünetek pédául: fejfájás, szédülés, fülzúgás, zsibbadások esetleges belsőszervi elváltozások megszűnnek. Ez az eljárás szakember által végezve mellékhatás mentesen végezhető.

További szolgáltatások:

• Fejfájás, nyakfájás, karzsibbadás, hátfájás, derékfájás, gerincsérv, ízületi panaszok, lúdtalp, nyaki eredetű szédülés, fűlzúgás kezelése, általános közérzet javítása
  • Teljeskörű ortopédiai szolgáltatás, manuálterápia, McKenzie módszer
  • GUNA injekció
  • Mágneses akupunktúra: hatásos gerinc, ízületi problémák, izomfájdalmak, porckopás, porckorong sérv(lumbágó, isiász) fájdalmának enyhítése, törések utáni illetve ficamok utókezelése. Makacs régóta fennáló illetve korábban lezajlott sérülések esetén is hatásos
  • Az általános krónikus betegségek tünetei általában egy-két kezelési ciklus után teljesen eltűnnek, néhány beteg esetén további egy-két kezelésre volt szükség.
  • Az akupunktúra a hagyományos kínai orvoslásegyik ága. Olyan diagnosztikai és terápiás rendszere, amely a testfelszínen vagy annak közelében lévő, anatómiailag meghatározott helyű pontokon tartósan vagy rövid időre alkalmazott fizikai ingerekkel éri el hatásait. Az egészség megőrzésére és a betegségek megelőzésére és gyógyítására alkalmazzák. A mágneses akupunktúránál a hagyományos tű használata helyett mágneses kezelőfejeket használunk, így az akupunktúrás kezelés a mágnes terápia előnyös hatásaival kiegészülvemegsokszorozza és még intenzívebbé teszi a gyógyhatást. A kezelés fájdalommentes, alkalmazható gyereknél, felnőttnél, kivéve pészmékerrel élők. Nincs ismert mellékhatása.
    Ez az eljárás ellentétben a szokásos fizokoterápiás kezelésekkel szemben sokkel mélyebbre a szervekik, sejtekig hatva fejti ki a hatását, így a kezelés lényegesen eredményesebb és tartósabb hatást eredményez.Súlyosabb esetekben is számos betegnél sikerült a műtéti beavatkozást elkerülni.
  • Izomfájdalmak ( térd, váll, csípő, boka, könyök, sarokfájás ) ízületi fájdalmak enyhítése, kezelése.
  • Akupunktúrás injekciós kezelés (bioterápiás fájdalomcsillapítás)
    Személyre szabott gyógytorna kialakítása az Önök igényének és panaszainak figyelembe vételével.
  • Magasan képzett és nagy gyakorlattal rendelkező gyógytornász áll a rendelkezésükre.

Orthopédiai magánrendelés: A gyógyulás helye

Valaminek a fontosságát és nélkülözhetetlenségét csak akkor vesszük észre, ha hiányt szenvedünk belőle. Nincs ez másként a mozgással sem. A mozgásszervi betegségek, a nyakkal, háttal, derékkel összefüggő panaszok könnyen megkeseríthetik az életet, ha nem kezelik őket megfelelően. Egy egyszerű mozdulat is kínszenvedés tud lenni, ami régen rutin feladat volt és magától értetődő, az mostanra nehezen vagy egyáltalán nem kivitelezhető. Ilyenkor egy megoldás marad: az orthopédiai szakrendelés.

Elég csak annyi, hogy az ember minden nap órákig az íróasztalához van láncolva és hosszú távon szembesülni fog ennek a fizikai következményeivel. Egy rosszul megválasztott ágymatrac, egy óvatlan mozdulat, esetleg öröklődő betegségek is állhatnak a háttérben, de a vége ugyanaz. Sajgó hát, becsípődött ízületek, hasogató derékfájdalom, nehezen mozgó végtagok.

Keresse fel orthopédiai magánrendelőmet bizalommal és találjon valódi megoldást problémájára! Szakértelemmel és odafigyeléssel segítek minden betegemnek és gondoskodom arról, hogy visszanyerje megszokott kényelmét!

A McKenzie módszer
A mozgásszegény életmód, a nem megfelelő cipő viselése, az ülőmunka, ezek mind hozzájárulnak ahhoz, hogy hamar kialakuljon valamilyen probléma gerincünkkel, tartásunkkal. Az orvostudomány fejlődésével már különböző gyógytornával segíthetjük állapotunk javulását, de fontos betartani mindazt, amit a gyógytornász tanácsol nekünk

Az egyik legfontosabb, legelterjedtebb módszer a gerincbántalmak ellen a McKenzie módszer. A McKenzie gyógytorna aktív mozgásterápiára épül, amelynek során a beteg önállóan, otthonában is végezheti a betanított tornagyakorlatokat, ezáltal maga képes befolyásolni a gyógyulási folyamatát. A gyógytorna során a kitüremkedett porckorong mechanikai úton történő visszahelyezésére törekszünk, a gyógytornász által irányított speciális mozdulatokkal. A McKenzie módszer derék- és nyaki panaszok, láb és karba sugárzó fájdalmak, zsibbadás ill. izomgyengeség esetén is hatékonyan javíthatja a beteg állapotát. Segítségével sokszor elkerülhető a műtét.

Szolgáltatásaimmal szeretnék segíteni a mozgásszervi betegségeken. Ortopédiai magánrendelésemen szeretettel várok minden gyógyulni vágyót! Ha gerincsérv kezelésére van szüksége, vagy manuál terápiára, állok rendelkezésére! Gyógyuljon velem!

Lúdtalp:

A felnőtt és gyermek lakosság igen jelentős része szenved a talp hosszanti irányú boltozatának megsüllyedésétől. Ez a lúdtalp. A láb boltozatos felépítése teszi lehetővé a legerősebb és egyben legrugalmasabb terhelést. A láb ezen funkciójának a sérülése az egész testre kihat, Térd, csípő és gerincelváltozások egész sorát indíthatja el. A talp haránt boltozatának megsüllyedése is komoly problémákat, jelentős bőrkeményedéseket és az ujjak deformálódását okozhatja. Speciális lábtorna szükség esetén egyéni, lábminta után készített lúdtalpbetét, megfelelő lábbeli sokat javíthat az állapoton. Nagyon sokat lehet javítani vagy akár meg is lehet szüntetni ezeket az elváltozásokat ha célirányos kezeléssel, manuálterápiás fogásokkal, speciális kimozgatással, tornával, akupunktúrával helyreállítjuk a szimmetriát az elmozdult ízületekben, csontokban és izmokban.

Orthopédiai magánrendelés: A gyógyulás helye

Valaminek a fontosságát és nélkülözhetetlenségét csak akkor vesszük észre, ha hiányt szenvedünk belőle. Nincs ez másként a mozgással sem. A mozgásszervi betegségek, a nyakkal, háttal, derékkel összefüggő panaszok könnyen megkeseríthetik az életet, ha nem kezelik őket megfelelően. Egy egyszerű mozdulat is kínszenvedés tud lenni, ami régen rutin feladat volt és magától értetődő, az mostanra nehezen vagy egyáltalán nem kivitelezhető. Ilyenkor egy megoldás marad: az orthopédiai szakrendelés.

Keresse fel orthopédiai magánrendelőmet bizalommal és találjon valódi megoldást problémájára! Szakértelemmel és odafigyeléssel segítek minden betegemnek és gondoskodom arról, hogy visszanyerje megszokott kényelmét!

A McKenzie módszer

Az egyik legfontosabb, legelterjedtebb módszer a gerincbántalmak ellen a McKenzie módszer. A McKenzie gyógytorna aktív mozgásterápiára épül, amelynek során a beteg önállóan, otthonában is végezheti a betanított tornagyakorlatokat, ezáltal maga képes befolyásolni a gyógyulási folyamatát. A gyógytorna során a kitüremkedett porckorong mechanikai úton történő visszahelyezésére törekszünk, a gyógytornász által irányított speciális mozdulatokkal. A McKenzie módszer derék- és nyaki panaszok, láb és karba sugárzó fájdalmak, zsibbadás ill. izomgyengeség esetén is hatékonyan javíthatja a beteg állapotát. Segítségével sokszor elkerülhető a műtét.

Szolgáltatásaimmal szeretnék segíteni a mozgásszervi betegségeken. Ortopédiai magánrendelésemen szeretettel várok minden gyógyulni vágyót! Ha gerincsérv kezelésére van szüksége, vagy manuál terápiára, állok rendelkezésére! Gyógyuljon velem!